Neste curso intentouse conseguir que o alumnado participara en máis
deportes e xogos que non fosen o fútbol. Ademais do gran traballo da
especialista de ED. Física, Patricia Piñeiro, que optou por promocionar
deportes como o bádminton, o baloncesto... propúxose limitar as zonas
dedicadas ao fútbol, deixando 3 zonas reservadas como campo de fútbol,
unha para cada ciclo. Ademais, para xogar ao fútbol, só usan neste
momento os balóns do colexio, máis blandos, e non se permite que traian
da casa pelotas de coiro duro, que provocaban accidentes continuos, con
golpes que nalgún caso provocaron que algún rapaz tivera que recibir
asistencia médica; por outra banda, o tema dos balóns propios era unha
fonte constante de conflitos, dado que non se lles permitía xogar a
todos .
En resumo, observamos que os nenos e
nenas volven a xogar no patio a xogos libres que practicamente estaban
desparecidos: mariola, pañuelo, baloncesto... o cal nos produce unha
gran ledicia
https://youtu.be/B9qMI7b9JqA
Ningún comentario:
Publicar un comentario